Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2007

Ελεεινή ποίηση vol.1

Σε γνώρισα εψές στο μπαρ,
φορούσες τουρκουάζ ..
μου ζήτησες τον αναφτήρα..
σου έδωκα αναδευτήρα..

Χαμογέλασες θαρρώ
και φώτισε ο τόπος..
Μου τον άρπαξες ξάφνου..
τον αναπτήρα..
και ανάβεις το τσακμάκι..

Μου είπες ευχαριστώ..
απάντησα..μήπως θα...
με κοίταξες λοξά
και χάθηκες
στα σκοτεινά..

Αν το διαβάζεις
λοιπόν αυτό...
Μήπως θα μπορούσες
να μου επιστρέψεις
τον αναπτήρα;
είναι ο αγαπημένος μου..

ευχαριστώ
Βίκτορας


Πηγή έμπνευσης
stixakias
Χορηγός επικοινωνίας
Γιαούρτι πρόβειο
Βοηθός παραγωγής
bioskaipoliteia
Αναπτήρες
bic

12 σχόλια:

an205 είπε...

ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ Τ' ΑΝΑΠΤΗΡΑΚΙ
ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ;;;
ΘΑ ΤΟ ΔΏΣΩ ΤΟ ΤΣΑΚΜΑΚΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΦΛΥΤΖΑΝΑΚΙ
ΝΑ ΡΟΥΦΑΩ ΕΓΩ ΚΑΦΤΟΥΣ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΛΥΚΙ ΒΡΑΣΤΟΥΣ
ΦΤΙΑΧΤΟΝ ΒΡΕ ΣΤΑΥΡΟ ΦΤΙΑΧΤΟΝΕ
ΒΑΛΤΟΥ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΦΤΟΝΕ...

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Πάτρικ ποιητή
έχεις τέχνη σοβαρή
έμεινες από φωτιά
όμως έχεις τη λαλιά...

ΥΓ
Ο κύκλος αυτός των ποιημάτων ελπίζω να έχει συνέχεια!

If...ιγένεια είπε...

Είσαι ποιητής..

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

dear an205,
ότι και να πω είναι λίγο..καφτα όλα ρε μόρτη..

dear fotografer76,
η έμπνευση είναι σαν την γυναίκα,
άμα σου κάτσει είναι ωραία
αλλά είναι όλα φευγαλέα..

dear if..igeneia,
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,
είμαι και φαίνομαι...
αλλά τα φαινόμενα απατούν..

δεν ειμαι ποιητής
ουτε καν συντηρητής,
ειμαι απλως ο αστεριας
ένας ροζ αισθηματίας..

Ανώνυμος είπε...

Πατρίκ, να σε χαιρετήσω και στη σελίδα σου τώρα που επέστρεψα στα ξένα.

Τί να πω για την ποίησή σου; Εσύ κι ο Πατρίκ ο Κομνηνός...

Φιλάκια από το Βορρά,
Τομ

Εφιάλτης είπε...

Μιλάμε έγραψες, είσαι ο καλύτερος όλων των εποχών.

ele είπε...

"Το πουλί μου φλόγες βγάζει, λες να είναι πετρογκάζι?"

Κλεμμένο

"Τη μπετονιέρα να μην την κατηγοράς, αυτή σου δίνει για να φας"

Επίσης κλεμμένο!


Άντε, φιλαράκι και στα νόμπελ!
Την καλησπέρα μας

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

τομ,

εχεις ψυχωση με τον Κομνηνο ..τα χαιρετισματα μου και καλη συνεχεια στα ξενα..

εφιαλτη,

ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια...ειναι δυσκολο να ειμαι εγω..

ελε,

σίγουρα για νόμπελ ηλιθιότητας..

"Ακόμα και μια κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένα ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος"
Αρκας

Ο Καλος Λυκος είπε...

ακόμα και ο Ελύτης, από κάπου άρχισε...

καλησπέρα πάτρικ

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

καλολυκε,
δεν τον ξέρω τον κύριο...που τραγουδάει;παντως, καθε αρχη και δυσκολη και η βλακεια δεν ειναι ντροπη..ολοι απο καπου ξεκιναμε ..το ονειρο μου να γινω ηλιθιος θα πραγματοποιηθει καποια μερα..το νιωθω

Ανώνυμος είπε...

Σας ενέπνευσα;

Χαίρομαι!!!

:P
:P

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

@στιχακιας

η χαρά ηταν όλη δική μου..
τιμή μου που με επισκεφτήκατε.