Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Μικρές Αγγελίες..(Η δουλειά δεν είναι ντροπή)

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σχετικά με την αγγελία σας,
και εγώ αργόσχολος είμαι και σε όπουλος αλλά δεν έχω πατέρα ή άλλο συγγενή πρώην πρωθυπουργό...παίζει ή να ρωτήσω στο ΚΚΕ;

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

κοιτάξτε..αφηστε τα στοιχεια σας και θα σας ειδοποιήσουμε..δεν εχετε και τιποτα να χασετε..

an205 είπε...

δυστυχώς είμαι μόλις 39....
Θα επανέλθω μετά τις 5 Φλεβάρη

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

αγαπητέ αn205 ,εάν τηρείς τις προϋποθεσεις δεν θα κολλήσουμε εκεί...με το σωστό "σπρώξιμο" θα το τακτοποιήσουμε..

kwstask είπε...

Εγω αγαπητε φιλε Πατρικ ειμαι μικρος ακομα.Μολις 27...Παντως το postaki πολυ καλο!Α!Εχω κατα νου κατι οκνηρους προισταμενους απ'τη δουλεια.Να στους στηλω?....

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

ντιαρ Κωστα,
τυλιξε τους. θα τους παρω πακετο..

If...ιγένεια είπε...

Είμαι μικρή ακόμα..

Ο Καλος Λυκος είπε...

όχι... η δουλειά δεν είναι ντροπή - μαλακία είναι...

καλημέρα πάτρικ

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

ντιαρ ΙΦ..ιγενεια

..λυπάμαι.όταν βγάλεις τις πάνες τα ξαναλέμε....έως τότε αταταταταττατα

ντιαρ Καλολυκε,

εεεμ ουδέν σχόλιον