Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Ανεύρεση Χώρου για κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους


Ανακοίνωση / Ανεύρεση Χώρου


Αν ξέρετε ή έχετε δει κάποιο σπίτι εντός Αττικής που να μοιάζει με αυτό του σχεδίου, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Το σπίτι πρέπει να είναι μονοκατοικία (τρία δωμάτια συν κουζίνα, τουαλέτα και διάδρομο) και να βρίσκεται σε αραιοκατοικημένη περιοχή. Ακόμη, η κατασκευή πρέπει να είναι παλιά, το αργότερο μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’70. Ο δρόμος που περνάει από μπροστά πρέπει να είναι στενός και να υπάρχει άμεση πρόσβαση από την πόρτα του σπιτιού στην παραλία και τη θάλασσα (το περισσότερο 100 μέτρα).

Θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο σπίτι για το γύρισμα κινηματογραφικής ταινίας μικρού μήκους το Μάιο του 2008.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Δημήτρης Μπαβέλλας

tziga3@yahoo.com

7 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω..

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

@ιφ,
δεν πειραζει ..η σκεψη μετραει..

Unknown είπε...

μια σκέψη και από μένα


(γουστάρω πάντως φαση, κ οργάνωση)

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Ανώνυμος είπε...

Ε ,κοιτάξτε να δείτε , κάτι έχω υπόψιν μου...είναι το σπίτι που μένω, δηλαδή δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το θέλετε, αλλά με λίγη καλή θέληση όλα βρίσκονται...Μένω στη Γλυφάδα, στη Τερψιθέα, λίγο παραπάνω από 100 μέτρα από τη θάλασσα, έχουμε κήπο γύρω γύρω, καθώς επίσης και πολλούς ενοχλητικούς, θα έλεγα γείτονες, οπότε δε θα με χαλούσε καθόλου να κάνουμε κάτι για να ερημώσει το τετράγωνο, αν με νοείτε, δηλαδή κι αν είναι εφικτό , δηλαδή και από την παραγωγή...ο δρόμος απ`έξω είναι πολύ στενός μια και οι γείτονες παρκάρουν και από τις δυο μεριές του δρόμου...επίσης μονοκατοικία δεν έχω, ένα διαμερισματάκι έχω στο ισόγειο, σε πολυκατοικία.Στα από πάνω διαμερίσματα ευτυχώς μένουν συγγενείς μου, οι οποίοι δεν είναι και οι καλύτεροι άνθρωποι, η μάνα μου στον 1ο όροφο είναι καταπιεστική κι όλο μου λέει να φάω, η αδερφή μου με τον άντρα της στον 2ο όροφο με πηγαίνουν βόλτα κάθε απόγευμα σε ένα πάρκο, μου κάνει λένε καλό...ενώ τα μωρά τους 2 και 4 χρόνων φωνάζουν πολύ και συχνά...και όσο να πεις ενοχλούμαι λιγάκι, όποτε νομίζω ότι μπορούμε να ισοπεδώσουμε τα διαμερίσματά τους...Ανυπομονώ για την απάντησή σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ninjawt είπε...

φιλε χανεις χρονο μονο που ψαχνεις κατι τοσο ειδικο, απο πειρα σου μιλαω ειναι πιο ευκολο να προσαρμοσεις πλανα και ελαχιστα το σεναριο σου παρα να ψαχνεις να βρεις το τελειο σπιτι, στο εξωτερικο αν η παραγωγη εχει αρκετα λεφτα θα το φτιαξουν, αν οχι θα γιμουν δημιουργικοι για να βρουν λυση, δες την περιπτωση του hard candy που ειναι ολο γυρισμενο μεσα σε ενα σπιτι, και αν το εχεις δει, και η σκηνη μεσα στο καφε, και το σπιτι ηταν του παραγωγου.αρα αξιοποιησαν οτι ειχαν και δεν ειχαν.

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

@narita
καλοδεχουμενη κι αυτη

@περαστικη,
περαστε απο το γραφειο μου στο Δαφνι..βασικα τροφιμος ειμαι..

@ninjawt,
δεν εχω σχεση με το αθλημα..ενδιαμεσος ειμαι..εξυπηρετηση κανω βρε αδερφε...θα τα μεταβιβασω στον σκηνοθετη...
ευχαριστουμε για τις προτασεις σας..