Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

Η Ελληνική τηλεόραση παρουσιάζει.. (sleep tv)

7 σχόλια:

an205 είπε...

άντε βγήκαν πάλι τα προβατακια
άντε με ντουντούκες και κασκόλ....

Ανώνυμος είπε...

ZZzzzZZzz

Ανώνυμος είπε...

Έλα φίλε, ο Κίτσος είμαι μέτρησα μέχρι το 112Ο προβατάκι αλλά δεν έγινε τίποτα, μήπως πρέπει να περιμένω κι άλλο;

gagmaba είπε...

Ναι,για σας, του Κίτσου η μάνα είμαι ...Εγώ μέτρησα μέχρι το 2.367. Τι κέρδισα; Θα ήθελα αν γίνεται να μου κάνετε δώρο ένα μίξερ και εκείνη τη πολυσυσκευή που έχει και η Τασούλα...

Bioskaipoliteia...υιέ μου...επιτέλους σε βρήκα!! (να κλάψω κιόλας? σημ.αν είναι και θέλετε και κλάματα, θα ήθελα να μου κάνετε δώρο και μια τηλεόραση από εκείνες τις λεπτές)

Ανώνυμος είπε...

Μανούλααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Πατρίκιος Αστερίας είπε...

@an 205
ετσι ετσι ..

@ιφ..ιγενεια
και λιγα λες...

@bios & gagmaba
χαιρομαι που το ποστ μου, ενωσε μια χαμενη οικογενεια..αποκλειστικα στο patrick77TV η συγκινητικη επανενωση....
......
......ακολουθούν διαφημισεις..
βρωμανε τα ποδια σας? ...πλυθειτε για αλλαγη..
ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ..

kwstask είπε...

Μπεεεε!Ακουει κανεις?Θελω τον Νικο Ευαγγελατο αλλιως θα σουβλιστω!Μπεεε! Χι,χι,χι!/Πατρικ απο προχθες υπαρχει μια νεα Οικολογικη φωνη στο διαδικτυο.Ειναι η Οικολογικη Παρεμβαση Πολιτων(oikopap.blogspot.com).Οποτε θελεις περνα και ενωσε την φωνη σου με την δικη μας.Επισης οποιος-οποια αλλος-αλλη θελει ας περασει κι ας ενωσει την φωνη του-της με την δικη μας.Η συμμετοχη ολων ειναι πολυτιμη!