Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Αυτοπυρπόληση..

Εκεί που νομίζεις ότι αυτή η χώρα δεν θα πέσει πιο χαμηλά, ανακαλύπτεις ότι υπάρχουν νέα όρια στην άβυσσο που λέγεται Ελλάδα. Το θέμα ποιος έβαλε τις φωτιές έχει πάψει να με απασχολεί. Η ουσία δεν είναι αυτή. Είτε ήταν οικοπεδοφάγοι, μεσίτες, Τουρκοαμερικανοι πράκτορες , εξωγήινοι από τον Πλούτωνα που ζήλεψαν τον τόπο μας, δεν με ενδιαφέρει.. Την φωτιά την βάλαμε όλοι μας. Όλοι είμαστε συμμέτοχοι σε αυτή την καταστροφή. Είτε γιατί διατηρήσαμε τον δικομματισμό επί δεκαετίες ,είτε γιατί γίναμε παθητικοί θεατές μιας σάπιας κατάστασης.

Υποδομή δεν υπήρχε, προσωπικό δεν υπήρχε, αντιπυρικές ζώνες δεν υπήρχαν, μέσα κατάσβεσης δεν υπήρχαν.. μα τι σκατά υπάρχει σε αυτήν την χώρα; Σουβλάκια, σκυλάδικα και reality shows μόνο.. Όσο κοιτάμε τον εαυτούλη μας και την βολεψια μας , γινόμαστε το ίδιο συνένοχοι με τον τύπο που πετάει στουπιά βενζίνης.

Η φωτιά αυτή θα έλεγε κανείς ότι είναι ικανή να ξυπνήσει τους Έλληνες. Μάταια όμως.. με 3000 ευρω ο Έλληνας ξαναθυμάται την φύση του (αρπακτικό και λαμογιο) και ξεχνά…ΣΕ ΚΑΨΑΜΕ ΜΑΛΑΚΑ.. ΣΟΥ ΓΑΜΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ..ΠΑΡΕ 3000 ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕΣ ΜΑΣ….

Έλεος σε τι χώρα βρίσκομαι…είναι κακό όνειρο ..ας με ξυπνήσει κάποιος..
Εκτός από τα δάση
, τους ανθρώπους , τα σπίτια, αύτη την στιγμή καίγεται η νοημοσύνη μας….Ποιος μιλάει για τις επιπτώσεις στις επόμενες γενιές, για το νερό, το έδαφος , την υγεία μας...

Η λύση είναι να γίνουμε ενεργοί πολίτες με κάθε μορφή. Να σηκωθούμε από τους καναπέδες μας και να ξυπνήσουμε. Όχι στον δικομματισμό… οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτούς που συντέλεσαν στην τραγωδία ..Όχι στη παθητικότητα και στον ωχαδερφισμό!!

Η πραγματικότητα όμως θα με διαψεύσει όσο θετική σκέψη και να διαθέτω. Η ποιότητα ζωής που απουσιάζει παντελώς από αυτήν χώρα δεν προέρχεται αποκλειστικά από το απρόσωπο κράτος , τα πολιτικά κόμματα αλλά από τους ίδιους τους πολίτες . Από την στιγμή που δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας και κατά συνέπεια τους άλλους συμπολίτες μας και αυτό φαίνεται στις καθημερινές εκφάνσεις της ζωής μας, είναι το ίδιο με την αυτοπυρπόληση. Την φωτιά την βάλαμε όλοι μας. Αυτοπυρποληθήκαμε και μετά κατηγορήσαμε άλλους για την απέραντη αυτοκαταστροφική μας μανία.

Προσωπική Αγγελία

Χαρίζεται Ελληνική υπηκοότητα σε μετανάστη εξωγήινο (όχι ότι μου φταίει τίποτε ο “άνθρωπος” αλλά μπορεί να γουστάρει διοξείδιο.)
Χάρισμα σου η ελληνική υπηκοότητα.
Αποποιούμαι την ελληνικότητα μου.
Με ντροπιάζει σαν άνθρωπο και επιθυμώ να απαλλαχτώ .Πληροφορίες εντός

Επίλογος

Η Ελλάδα δεν θα είναι ποτέ η ίδια χώρα . Χρέος μας είναι να σουλουπώσουμε τα ασυμμάζευτα , ώστε αντί για εντελώς καμένη γη , να παραδώσουμε ότι καλύτερο μπορούμε να περισώσουμε , για να μετριαστεί όσο γίνεται η ζημιά…

Ευχαριστώ για την κατανόηση…

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

AGAPITE PATRIK GIA SU IME ENAS EKSOGIINOS APO TO PLANITI PLUTONA DEN KATALAVA GIA PIO LOGO MAS EMPLEKIS ME TIS MALAKIES POU KANETE STI XORA SAS! PAR’OLA AUTA SE EFXARISTUME GIA TIN PROSKLISI ALA EDO INE MIA XARA STUS -239 VATHUS KELSIU, EPISIS EDO EXUME DIMOKRATIA KE O LAOS EKLEGI IGETES OXI TO ANTITHETO… ME SIGXORIS GIA TIN ORTHOGRAFIA MU ALA TIN EXO XESMENI…

gagmaba είπε...

Αγαπητέ Patrick, με λένε **&^%^^&$44 και μένω μόνο μου (ως εξωγήινος δεν έχω φύλο)στον πλανήτη ΞΚ-565 που βρίσκεται πολύ κοντά στον Πλούτωνα.Μετά τα τελευταία γεγονότα πρέπει να σε ενημερώσω ότι λίγες μέρες πριν πήρε το 'αυτί' μου ότι οι Πλουτωνίτες επιθυμούν να μετατρέψουν την Ελλάδα σε απέραντο τουριστικό θέρετρο και έτσι ζήτησαν τη βοήθεια της Ιταλικής μαφίας, της ελληνικής πλουτοκρατίας και των Αμερικανών. Παράλληλα και μια και πλησιάζουν οι ¨εκλογές¨ σας, υποσχέθηκαν στο πρωθυπουργό σας οικονομική ενίσχυση για να "εξαγοράσει" λέει "τις ψήφους". Είπα και ΄γω, ε δε μπορεί..οι άνθρωποι θα ρίξουν τη κυβέρνηση, όλα θα αλλάξουν τώρα και έτσι κατέβηκα στο πλανήτη σας για να δω με τα ίδια μου τα 'μάτια' μια επανάσταση εν τη γενέσι της. Πέτυχα μια Αθηναία -όχι πάνω από 26 χρονών- και τη ρώτησα: είστε όλοι καλά; Και μου απάντησε: "ναι μια χαρά. Οι φωτιές ήταν γύρω από την Αθήνα και παραπέρα. Δεν ήταν στην Αθήνα. Να, λίγη στάχτη είδαμε μόνο"...Αγαπητέ Patrick, αν τέτοιοι είναι οι άνθρωποι που λέγονται Έλληνες, άσε, προτιμώ μόνο μου στο μικρό μου πλανήτη

an205 είπε...

είμαι στο βάθος μιας μολυσμένης θάλασσας που λέγεται "ΕΛΛΑΔΑ" δεν έχω χτυπήσει πάτο ακόμα αλλά είμαι βαθιά....
κοιτάω προς τα επάνω μήπως και δω λίγο φως αλλά το μόνο που μπορώ να διακρίνω είναι φελλοί και σκατά που επιπλέουν και μου κόβουν τον ήλιο... άραγε αν προσπαθήσω να επιπλεύσω θα μεταμορφωθώ σε σκατό ή φελλό;;;

If...ιγένεια είπε...

Έχεις απόλυτο δίκαιο.. την καλημέρα μου..